Hyundai, elektrikli otomobil pazarına yeni oyuncusu Inster modelini ekledi.

Hyundai A-SUV otomobil sınıfında konumlandırılan yeni modeli Inster Türkiye pazarına girdi. Markanın Ioniq 6, Ioniq 5 ve Kona Electric modellerindeki gibi, Inster modeli de radikal tasarımıyla öne çıkıyor. Ön taraftan bakıldığında köşeli pikseller halinde tasarlanmış ışıklı şerit, Inster’in bir Hyundai elektriklisi olduğunu gösteriyor ve bu detayı otomobilin farklı yerlerinde de görebiliyorsunuz. Bu şeridin altındaysa büyük bir ızgara ve bunun iki yanında konumlandırılmış farlar ve gündüz farları yer alıyor.

Inster’in profili de kendine özgü bir karaktere sahip. Omuz çizgisi ve B sütunu profilden bakınca hemen dikkatleri topluyo. 17 inçlik jantlar ve siyah plastik davlumbazlar daha güçlü bir görünüm sunmuş. Pixel tasarımını, arkadaki ışıklı şeritte de devam ediyor.
Inster’de, geleneksel olarak siyah boyalarda kullanılan karbon siyahı pigmentinin yerine, geri dönüştürülmüş atık lastiklerden üretilen bir renklendirici kullanılmış. İç mekandaki plastik malzemeler ise pet şişelerden ve şeker kamışından elde edilen biyo-polipropilenden üretilmiş.

3825 mm’lik uzunluk ve sadece 1610 mm’lik genişlik Inster’i gerçek bir şehirliye dönüştürürken, 1575 mm’lik yükseklik de SUV deneyimi sağlıyor. Gücü 84,5 kW (115 HP), maksimum torku ise 147 Nm olarak açıklanan aracın ortalama enerji tüketim değeriyse 15,3 kWh/100 km.
Hyundai Inster
Motor: elektromotor, önde; Güç: 84,5 kW (115 HP); Maks. tork: 147 Nm; Güç aktarımı: önden çekiş, 1 ileri şanzıman; U/G/Y: 3825/1610/1575 mm; Aks mesafesi: 2580 mm; Bagaj hacmi: 238-1059 lt; 0-100 km/s: 10,6 sn; Maks. hız: 150 km/s; Akü kapasitesi: 49 kW; Şarj süresi: 30 dk (%10-80); Menzil 350+ km;